loading
  • Οι τιμές για το bestseller νέας γενιάς ξεκινούν στη Γερμανία από τις 19.990€
  • Ο πρεσβευτής της μάρκας, Jürgen Klopp, εντυπωσιασμένος από το νέο Mokka
  • Το νέο Mokka είναι ο πρώτο μοντέλο με Opel Vizor, Pure Panel και επανασχεδιασμένο λογότυπο Opel (Blitz) και ονομασία μοντέλου νέας σχεδίασης τοποθετημένο πίσω στο κέντρο
  • Απέριττη, τολμηρή σχεδίαση, συμπαγείς διαστάσεις, ικανότητα μεταφοράς πέντε ατόμων
  • Δυνατότητα επιλογής ηλεκτροκίνησης ή κινητήρων εσωτερικής καύσης από την έναρξη των πωλήσεων
  • Τεχνολογίες και συστήματα άνεσης από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, σύμφωνα με την παράδοση της Opel

 

Rüsselsheim. Ο CEO της Opel, Michael Lohscheller παρουσίασε το Opel Mokka στο κοινό για πρώτη φορά σήμερα, στην έδρα της εταιρείας στο Rüsselsheim. Λόγω των αυστηρών διατάξεων, εξ αιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού, μόνο μία μικρή ομάδα ατόμων βρέθηκε στην πρεμιέρα. Ωστόσο, όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να παρακολουθήσουν το βίντεο της εκδήλωσης που διατίθεται στο YouTube.

Το νέο Opel Mokka εμπνέει συναισθήματα και δείχνει το μελλοντικό προσανατολισμό της μάρκας, όντας το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το νέο «πρόσωπο», το Opel Vizor. Το ίδιο ισχύει και για το ανασχεδιασμένο λογότυπο με σήμα τον ‘κεραυνό’ (Opel Blitz) και το όνομα του μοντέλου που αναγράφεται κεντρικά, στο πίσω τμήμα. Το νέο Mokka είναι επίσης το πρώτο Opel που λανσάρει το Pure Panel και ένα πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit. Επιπλέον, είναι το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα με ηλεκτροκινητήρα και με πολύ αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το Opel Mokka είναι τώρα διαθέσιμο για παραγγελία, με ελκυστική τιμή εκκίνησης 19.990€ (Όλες οι τιμές αναφέρονται σε προτεινόμενες λιανικές τιμές με ΦΠΑ στη Γερμανία).

«Με το Mokka, ουσιαστικά επαναπροσδιορίσαμε το προφίλ της μάρκας Opel. Σχεδιάσαμε και εξελίξαμε το αυτοκίνητο εξ αρχής, εδώ στο Rüsselsheim. Ολόκληρη η ομάδα εργάστηκε με πρωτοφανές πάθος και συνεχή προσήλωση προκειμένου να οδηγήσει την Opel σε ένα λαμπρό και συναρπαστικό μέλλον. Με την έναρξη των παραγγελιών, το νέο Mokka διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και αμιγώς ηλεκτρική – η επιλογή είναι του πελάτη» σχολίασε ο Michael Lohscheller, CEO της Opel.

Ο πρεσβευτής της μάρκας Opel, Jürgen Klopp, μοιράζεται με όλους τον ενθουσιασμό του. Ήδη την άνοιξη είδε ένα αυτοκίνητο προ-παραγωγής και κατάφερε να το οδηγήσει. Ο προπονητής της Liverpool FC δεν μπορούσε να αντισταθεί στην ευκαιρία να στείλει τα συγχαρητήριά του μέσω βίντεο, με το κλασικό στυλ Klopp: «Το νέο Mokka φαινόταν πραγματικά cool όπως ήταν καμουφλαρισμένο, αλλά τώρα, στην πραγματικότητα; Ειλικρινά, είναι εκπληκτικό! Και το καλύτερο όλων, η οδήγησή του είναι εξαιρετική, όπως και η εμφάνισή του!»

Με τιμή εκκίνησης τις 32.990€ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στις 23.420€. Ο ισχυρός, σχεδόν αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136hp) και μέγιστη ροπή 260Nm από στάση. Στον κύκλο WLTP1, η μπαταρία 50kWh προσφέρει αυτονομία έως 324km πριν χρειαστεί επαναφόρτιση..

Συναρπαστική σχεδίαση: Το Mokka είναι το πρώτο με Opel Vizor και Opel Pure Panel

Το νέο Opel Mokka εντυπωσιάζει με τις τέλειες αναλογίες και την ακρίβεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή, απέριττη εμφάνιση του συμπαγούς πενταθέσιου των 4,15m. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι το αμίμητο Opel Vizor. Θυμίζοντας full-face κράνος, μία προστατευτική μάσκα καλύπτει το νέο πρόσωπο της Opel, ενσωματώνοντας σε ένα στοιχείο, τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα τον κεραυνό (Opel Blitz). Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη “Mokka” με ρέουσα, ζωηρή μορφή.

Το εσωτερικό αντανακλά επίσης την απέριττη φιλοσοφία του μοντέλου. Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά. Οι σχεδιαστές τις Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην ψηφιακή αποτοξίνωση. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος. Μπουτόν εξακολουθούν να ελέγχουν τις πιο σημαντικές λειτουργίες, χωρίς να απαιτείται πλοήγηση σε υπομενού.

Επιλογή του πελάτη: ηλεκτροκίνηση ή προηγμένοι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Opel, το νέο Mokka θα διατίθεται από την πρώτη ημέρα και σε μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση, ταυτόχρονα με αυτές των κινητήρων εσωτερικής καύσης – χάρη στην πλατφόρμα CMP. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136hp) με μέγιστη ροπή 260Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης – Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 324km σύμφωνα με το WLTP1. Είτε πρόκειται για επιτοίχιο φορτιστή (wall box), ταχυφοριστή ή κλασική οικιακή πρίζα, το νέο Mokka-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης: από μονοφασική μέχρι τριφασική εγκατάσταση στα 11kW. Η Opel προσφέρει εγγύηση οκτώ ετών/160.000km για τη μπαταρία.

Για να γίνει ακόμα πιο ξεκούραστο το ταξίδι με το Opel Mokka-e, τα OpelConnect, myOpel app και Free2Move Services, ο τομέας υπηρεσιών μετακίνησης του Ομίλου PSA, προσφέρουν ξεχωριστές λύσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα. Η πρόσβαση είναι εύκολη μέσω εφαρμογών.

Οι ζωηροί και ταυτόχρονα οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 74kW (100hp) μέχρι 96kW (130hp). Η ήπια κατανάλωση καυσίμου και οι ανώτερες επιδόσεις είναι χαρακτηριστικό όλων των κινητήριων συνόλων (προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης στο μικτό κύκλο NEDC2: 4,8-3,8l/100km, εκπομπές CO2 111-100 g/km).

Υψηλή απόδοση και ζωηρές επιδόσεις χαρακτηρίζουν τους νέους βενζινοκινητήρες. Η εσωτερική τριβή και οι απώλειες έχουν ελαχιστοποιηθεί. Ο υπερσυμπιεστής προσφέρει άμεση απόκριση με ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές. Οι κινητήρες συνοδεύονται από μοντέρνο, μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο, ή από ένα οκτατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles).

Επιπρόσθετα, η ομάδα μηχανικών στο Ruesselsheim, εργάστηκε σκληρά ώστε να επιτύχει τη μείωση βάρους (κατά 120kg έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Το οφέλη είναι εμφανή: το Νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση, καθώς έχει αμεσότερη απόκριση στις εντολές του οδηγού.

Καινοτομίες για όλους: φώτα IntelliLux LED® matrix light, κορυφαία συστήματα υποστήριξης

Το νέο Mokka παραμένει πιστό στην παράδοση της μάρκας Opel να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες στο ευρύ κοινό. Μεταξύ αυτών, προηγμένα συστήματα, όπως Advanced Cruise Control (ACC) και Active Lane Positioning. Το σύστημα φωτισμού προσφέρει επίσης κορυφαίες τεχνολογίες με προσαρμοζόμενο – και κατά συνέπεια - αντιθαμβωτικό φωτισμό IntelliLux LED® matrix που περιλαμβάνει 14 στοιχεία, κάτι μοναδικό στην κατηγορία του Mokka. Όλες οι εκδόσεις φέρουν στο βασικό εξοπλισμό ηλεκτρικό χειρόφρενο και Traffic Sign Recognition. Διατίθεται επίσης κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, Flank Guard, Side Blind Spot Alert και Automatic Park Assist.

Το νέο Mokka διασυνδέει και ψυχαγωγεί άριστα οδηγούς και επιβάτες. Η γκάμα συστημάτων infotainment περιλαμβάνει συστήματα Multimedia Radio και Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7.0” και το κορυφαίο Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.0”. Οι οθόνες αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Pure Panel και είναι κεκλιμένες προς τον οδηγό. Η οθόνη του Driver Info Centre φτάνει τις 12 ίντσες.

Ο εξαιρετικός σχεδιασμός καθισμάτων αποτελεί παράδοση στην Opel. Διατίθενται ένα σπορ Alcantara και ένα κλασικό, δερμάτινο σαλόνι – ασυνήθιστο για όχημα της κατηγορίας του Mokka. Κορωνίδα, το θερμαινόμενο δερμάτινο κάθισμα με λειτουργία μασάζ για τον οδηγό. Οδηγός και συνοδηγός μπορούν να τοποθετούν τα smartphones τους σε ειδική βάση στην κεντρική κονσόλα, όπου τα συμβατά κινητά τηλέφωνα μπορούν να φορτίζονται επαγωγικά (ασύρματα).

 


[1] Αυτονομία μετρημένη σύμφωνα με το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). Η πραγματική αυτονομία ενδέχεται να διαφέρει σε καθημερινές συνθήκες και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το προσωπικό στυλ οδήγησης, τα χαρακτηριστικά της διαδρομής, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση θέρμανσης και κλιματισμού (A/C) και τη λειτουργία preconditioning (ρύθμιση θερμοκρασίας εσωτερικού πριν την εκκίνηση.

[2] Οι προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2που αναφέρονται έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure WLTP (Regulation EU 2017/948), ενώ έχει γίνει αναγωγή στο NEDC για λόγους σύγκρισης με άλλα μοντέλα.

Αρχή σελίδας