Σπορτίφ και χιουμοριστική: Νέα Τηλεοπτική Διαφήμιση για το Opel Grandland X Plug-in- Hybrid
«Η τεχνολογία, οι επιδόσεις και η απόδοση ενός Γερμανικού αυτοκινήτου δεν αποτελεί μονοπώλιο των premium μαρκών» δήλωσε ο Patrick Fourniol, Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας & Επικοινωνίας Marketing της Opel. Το Grandland X εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Με ισχύ έως 221kW (300hp), ηλεκτροκίνηση, τετρακίνηση και επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε επτά δευτερόλεπτα, το Opel PHEV κλέβει την παράσταση (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο, σύμφωνα με το WLTP1: 1,4-1.3 l/100 km, 32-29 g/km CO2, σύμφωνα με το NEDC2: 1,6-1,5 l/100 km, 36-34 g/km CO2, σταθμισμένες μέσες τιμές). Η Opel παρουσιάζει το Grandland X Hybrid4 με ευφυία, χιούμορ και αμεσότητα στο νέο τηλεοπτικό σποτ - σκέλος της νέας καμπάνιας την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η διαφημιστική εταιρεία "VELOCITY McCANN" από τη Φρανκφούρτη. Έχοντας μόλις τελειώσει την προπόνησή τους στο αγαπημένο τους σπορ, δύο φίλοι κατευθύνονται προς τα σταθμευμένα οχήματά τους για να επιστρέψουν στο σπίτι. Διατηρώντας την ανταγωνιστική διάθεση και εκτός γηπέδου, ένας από τους δύο υπερηφανεύεται για το τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητό του. «Τριακόσια άλογα. Επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε επτά δευτερόλεπτα. Plug-In Hybrid. Ηλεκτροκίνηση και τετρακίνηση.» Και συνεχίζει να θριαμβολογεί επιστρατεύοντας σλόγκαν γνωστών premium μαρκών (‘The best or nothing’, ‘Vorsprung-Technik’ ‘Ultimate Driving Machine!’). «Το Opel Grandland μου ήδη τα έχει όλα», απαντά ο άλλος φίλος με ένα πονηρό χαμόγελο. Δεν φαίνεται να εντυπωσιάζεται εφόσον οδηγεί ένα Opel Grandland X Hybrid4. Αποσυνδέει το καλώδιο από το σταθμό φόρτισης, μπαίνει στο αυτοκίνητο και αφήνει το φίλο του άναυδο. Με το Opel Grandland X Hybrid4, χαίρεται την οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και σε λασπωμένες δασικές διαδρομές ή σε δρόμους με στροφές – το Opel Grandland X είναι πειστικό από κάθε άποψη.
[1] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τη διαδικασία δοκιμών WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). [2] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τη διαδικασία δοκιμών WLTP, ενώ έχει γίνει αναγωγή στο σύστημα μέτρησης NEDC για λόγους σύγκρισης με άλλα οχήματα, σύμφωνα με τις Οδηγίες R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1153 και R (EU) No. 2017/1151. |